czwartek, 20 sierpnia 2015

Prolog

Mimo tego, że w życiu są piękne chwile, obraz, często przesłania nam szara mgła.
Tą szarą mgłą jest rozpacz, złość, pech i tak dalej...
Wszystko jest do dupy, gdy twój chłopak, jednego dnia znika, a drugiego widzisz go na okładkach sławnych czasopism z inną.
Co wtedy czujesz?
Myślę, że smutek, żal, gorycz i zawód.
Hyhy poznaj mnie.
Dokładnie to czułam, ale wiesz co?
Nadal żyje i nic mi nie jest.
Minął już rok, albo 'aż'.
Zmieniłam się:
Nowe ciuchy, włosy, mieszkanie, studia, praca, miasto i co najważniejsze chłopak....
Tylko w tym cały problem...
Moim chłopakiem jest mój najlepszy przyjaciel, który również został potwornie zdradzony.
Możliwe, że dlatego jesteśmy parą... bo połączyliśmy się w bólu? Dobrze rozumieliśmy?
Nasz związek był sekretem... do czasu, kiedy zobaczyłam resztę, nie mogłam tego ukrywać.
To spojrzenie...
Ale ja kochałam już innego.
Ciekawi Cie co na mnie czeka/ co się stało?
Zostań tutaj, a przeżyjesz to co ja...

****
Od Autorki: 
Witam Was Serdecznie w drugiej części!
Rozdział dodam na dniach xdd
Zapraszam do komentowania !
Gabi x



4 komentarze:

  1. Jej, bardzo mnie ten prolog za zaciekawil i czekam juz na rozdzial!
    Zapraszam do mnie na rozdział: )
    http://saveyoutonight-louistommo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki cudny *_*
    Do następnego Skarbie <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapowiada się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Awh, wiesz, że genialne!


    xxAlex

    OdpowiedzUsuń